dimarts, 7 de març del 2023

MÚSICA: EL MEU COS, totes les cançons!

 Bona tarda, famílies! 


Com bé sabeu, el dia 31 de maig cantarem el musical "El Meu Cos" al Teatre Poliorama. Per a que els vostres fills i filles s'aprenguin les cançons i gaudeixin de l'espectacle, us aniré compartint les cançons que haguem treballat per a que les segueixin escoltant a casa.

Totes les cançons del musical les trobareu a YouTube. És important que no avanceu cançons abans que les fem a classe, així que us demano que fins que no les publiqui al bloc, no els les poseu.

En cada cançó us adjuntaré 3 vídeos: 
- La narració prèvia de la cançó, per a que sàpiguen quins gestos o comentaris han de fer en cada moment.
- La cançó amb imatges, per a que la cantin.
- La cançó amb el director del musical, per a que s'aprenguin també els moviments.

Ja hem treballat totes les cançons, així que ja els hi podeu posar totes per a que practiquin!

1. DITS

2. PLE DE PÈLS

3. QUINA CARA TINC
4. ÉS EL MEU COR

5. EL CAPITÀ

6. EL MEU COS

Moltes gràcies per la vostra col·laboració! Sortirà un espectacle fantàstic!

Aprofito per dir-vos que ben aviat sortiran les entrades a la venda. Us penjarem l'enllaç de les entrades per aquí.

Salutacions,

Pau Martí